samoistne wyłączenie kompa

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 18:15:38 MET DST

Cześć,

Już myślałem, że mam sprzęt w 100% sprawny, a tu dzisiaj komp mi się sam
wyłączył - bez żadnego bluescreena, ani bez żadnego śladu w dzienniku
błędów.

Po chwili włączyłem kompa przyciskiem power i działa już z 6 godzin ok.

Czy to może być spowodowne brakiem prądu przez ułamek tylko w tym jednym
gniazdku, bo budzik podłączony do innego gniazdka w tym samym pokoju nie
wyzerował się?

Zasilacz Chieftec 400W.

Dzięki i pozdrawiam,
Leszek