Re: Tania kolorowa drukarka laserowa

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 17:59:25 MET DST

Dnia Mon, 3 Sep 2007 17:37:35 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < MC
>
> Chciałbym zauważyć, że to nie ja przywoływałem argument o lepszości
> pluji (nawet taniej) nad laserem (bez żadnych szczególnych wymogów,
> zatem dowolnym).

No więc sprecyzuję. Laser do 3 tyś. zet (droższych nie znam więc się nie
wypowiadam) daje wydruk fotografii o klasę gorszy niż plujka za 300 zet. W
eksploatacji to też za wesoło nie wygląda - komplet tonerów + bęben do
HP1650 ~ 2200 zet. Do wydruku dokumentów z n.p. kolorowym logo jak
najbardziej laser. Do foto albo plujka albo termosublimacyjna.