Re: P4 1.5GH media center - cichy?

Autor: <allordev_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 14:34:25 MET DST

On 3 Wrz, 13:03, Marx <m...@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
wrote:
> P4 na MediaCenter? hahaha. Wiekszego grzejnika nie znalazles? :)
> To najgorszy mozliwy wybor jesli chodzi o wydzielanie ciepla.
No niestety na razie takim sprzetem dysponuje ( i raczej na razie nie
bede wymienial bebechów bo mi sie po prostu nie chce ;) ). A ten P4 to
"tylko" 1.5Ghz ;)
Na razie temperaturka kolo 50C ale glosne to to ..... :( Doradzcie
jakies CICHE chlodzienie (w miare mozliwosci tanie ;) ). Zastanawiam
sie nad Chieftec'eim 350W (bo tagany sa troche drograwe). Ale co na
proca?
Zdrowko