Jaki notebook ?

Autor: miim <no_at_spam.com>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 13:09:47 MET DST

Czesc,

Musze kupic sobie laptopa do pracy, cena do 3000zl. Wiem, ze bylo
mnostwo takich watkow, ale nie znalazlem niczego, co pasowaloby do moich
potrzeb:

1) Chce pracowac na win xp.
2) Duzo korzystam z narzedzi napisanych w javie, a wiec 1gb ramu to
minimum i raczej dwurdzeniowy procek.
3) Komp nie ma sluzyc do gier, ale czasem musze popracowac w after
effects wiec potrzebuje czegos troche wiecej niz najtansza karta graficzna.

Wiem, ze z takimi wymaganiami moze byc trudno zmiescic sie w 3kzl, wiec
prosze poleccie cos co przede wszystkim spelni 1) i 2).

dzieki i pozdrawiam,
miim