Re: Wytrzymały pendrive

Autor: RZ <zyry_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 10:28:57 MET DST

Padre_peper wrote:
> analog pisze:
> a na dodatek odporny na wszystko za wyjątkiem spalenia i zgubienia:

Kiedyś w telewizorni widziałem program (gadżet czy jakoś tak na tvn
turbo), w którym testowali tego pendrive'a i:
  - wrzucali go do ogniska,
  - wrzucali do jeziora.
Przetrwał obie próby. Następnie:
  - strzelali z M5 (2 razy).
Tego już nie przeżył:-) A miał być "bulletproof".

PS: Użytkuję (wersja 2GB) i jestem zadowolony. Tani nie jest ale wygląda
bardzo przyjemnie i chwilowo mnie nie zawiódł (kilka bliskich spotkań z
chodnikiem).