Re: Logitech Z-2300

Autor: PC <p_c_h_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 08:02:31 MET DST

> To może napisz co tak bardzo Cię razi w wykonaniu tego zestawu, bo tak się
> akurat składa że Z-2300 stoi właśnie przede mną na biurku (i pod nim) i w
> porównaniu do pozostałych zestawów podobnej lub nawet wyższej klasy jakość
> wykonania jest bardzo wysoka, zgodna z resztą z tradycją Logitech.

Tandetny lakier, miejscami przebija podkład, źle spasowany front subwoofera,
krótkie przewody, fatalnie pomalowane pokrętła od pilota (zacieki czy cos
takiego), nadruki na pilocie są prawie nieczytelne, po zdjęciu maskownic z
satelit wyszły gumki z otworów, w subwooferze brakuje jednej gumowej stopki.

Mam w domu mały zestaw Creativa za pół ceny Logitecha i owszem dźwiekiem mu
nie dorównuje natomiast wykonanie to jakby wyższa półka.

Zastanawiam sie bo moze kupiłem podróbę!!

PC