Re: inwentaryzacja

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 01:59:34 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:fbfikv$c88$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Radoslaw F" <radoslaw@poczta.emitel.pl.NO_SPAM> napisał w
> wiadomości news:fbefq6$45j$1@opal.futuro.pl...

> a to jest jakis przepis dotyczacy inwentaryzacji sprzetu komputerowego?
> Bo generalnie ja u siebie prowadze zupelnie odrebna dokumentacje w tym
> zakresie... Poniewaz srodki trwale to takie, ktore zaczynaja sie cos od
> 350zl netto, sporo sprzetu stad ucieka (moze nie tyle komputer, co
> peryferia typu pendrive'y, niektore drukarki, telefony i temu podobne) i
> nie jest odnotowywane w ksiegowosci...

Jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniala... Ciekawa sytuacja - z tego co mi
wiadomo, np. monitor nie moze byc samodzielnym srodkiem trwalym (stanowi
zawsze czesc komputera jako srodka trwalego). Takze sprobuj zinwentaryzowac
wszystkie monitory w firmie na podstawie danych z ksiegowosci :)
Albo przesunac monitor z jednego stanowiska do drugiego, a nastepnie
"odworowac" to w srodkach trwalych...

Pozdrawiam
Michal