Re: Ciepły CPU, zimny radiator

Autor: GMi <GTM_at_interiano.pl>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 14:27:16 MET DST

> Pytanie, które ciśnie się na usta brzmi: co jest, kurna?! Ktoś ma jakieś
> sugestie? Ja wiem, że boxowy wentylator i silikonowa pasta to nie jest
> "wyczynowy sprzęt", ale jak dla mnie to jest nienormalne. A może się mylę?

mam e4400 od paru miesięcy, boxowe chłodzenie, boxowa pasta,
jak dla mnie prawie wszystko jest OK, roznica
między temp podawaną przez programy a temp realną RADIATORA to nawet 30C (w
stresie),

66C w stresie (wg CoreTemp) to norma, w upały miałem 70C, czujnik termometru
elektronicznego wsadzonego w RDZEŃ RADIATORA BOX w tym czasie pokazuje
36C!!!!

w IDLE mam 38-41C (oba rdzenie) , czujnik termometru pokazuje 28C (dlatego
nie dziw się ze dotykając radiator jest on zimny :)

jedynie nie wiem dlaczego u Ciebie są tak rozne temp rdzeni w idle ale
pewnie to jakies obciązenie w tle...

acha proc mam podkręcony do 2.66GHz :)

fotki:
http://www.friend.netiro.pl/Dscf1519.jpg