Re: 2 ekrany w laptopie

Autor: muk <nie_at_mam.i.juz>
Data: Sun 02 Sep 2007 - 13:06:12 MET DST

rzmota wrote:
> na tym nie, podobnie jak i na wielu innych "standardowych" laptopach
> taka opcja nie jest dostepna.

Dobrze, że o tym nie wiedziałem, bo by mi się nie udało tego osiągnąć.

Do pytającego:
1. Ekran laptopa ma być ustawiony jako pierwszy/główny.
2. W zakładce "Nakładka" -> "Opcje trybu teatralnego..." ->
        [*] Tryb teatralny
        [*] Jak wideo źródłowe
3. Na drugim ekranie (czyli TV) wyłączona powinna być opcja
"Rozszerzania pulpitu na ten ekran" (w przeciwnym wypadku nie działa
tryb teatralny).
4. Coby rozdzielczość ekranu laptopa była "taka jak powinna" należy
po/przed użyciem TV włączyć/wyłączyć sygnał TV (zakładka "Ekrany" ->
Taki mały przycisk, zauważysz o co chodzi :)

Pozdrawiam

ps. używam sterowników Omegi, na standardowych CCC może coś inaczej się
nazywać.