Re: jaka podstawka pod CPU ma przyszłość (tak ze 2-3 lata)?

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 22:37:48 MET DST

Marcin Kocur pisze:

> Kolega niedawno złożył na AM2 Athlona X2 4800+ z 1GB RAM i nową kartą na
> PCI-E. Gdyby nie musiał kupić tej karty, zapłaciłby pewnie mniej, niż
> ja wtedy. Dlaczego wybrał procesor oznaczony aż 4800+? Bo chciał mieć
> zestaw porównywalny szybkością do mojego, co mu się udało. Ma takie
> samo taktowanie, taki sam cache, tyle samo tak samo szybkiego RAM-u.
>
> No i gdzie ten rozwój? Cyferki idą w górę, ale nie technologia.

technologie produkcji sie zmniejszaja, dzieki czemu 'fabryki' moga
produkowac wiecej i taniej:) a tak jak mowisz ludzie i tak to kupia bo
chca miec nowy szybszy komputerek.
no ale nie mow ze nie ma z tego zadnych korzysci dla ludzi. chyba jakies
sa - mniejszy proces produkcyjny (czy jak to sie mowi) wplywa korzystnie
  na wydzielanie ciepla.

dla mnie taki bajer jak cool and quiet w amd athlon 64 to juz bylo cos
po przesiadce z athlon 1700+
bo czesciej jednak robie rzeczy nie wymagajace duzej mocy obliczeniowej
a co za tym idzie woda w zbiorniczku jest chlodniejsza:))