Re: wyciszanie dysku - softwarowe

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 19:39:10 MET DST

Użytkownik Michal Bien napisał:

[cut]

> Wzucenia tewgo zdania w nieodpowiednie miejsce.

Nie odbieraj tego jako podwazanie Twojej wiedzy/doswiadczen ;) Po prostu
bylem ciekaw co chciales tym przekazac autorowi watku, bo ja szczerze
mowiac bylem zmieszany tym zdaniem. Bardzo lubie PATA, nie mam zadnego
urzadzenia SATA, mam niestety jeden kanal IDE i dwa dyski PATA ;)
Wlasnie rozmyslalem czy przypadkiem nie kupic kontrolera PATA na PCI ale
jak zobaczylem ile kosztuje kontroler Silicona ATA133 to mi sie
odechcialo. Ceny z komosu. Fakt faktem cos bede musial kupic ale na
pewno nie ten szit za 30zl z allegro co nawet napedow optycznych nie
obsluguje. Troche OT ale czy jak podlacze dysk ATA133 pod kontrolera
Silicona ATA100 to odczuje spadek predkosci? Liczby mowia, ze tak,
natomiast rozsadek, ze nie. Jak to jest? Bo musze jakies rozwiazanie
znalezc w obliczu nadchodzacej potrzeby podlaczenia trzeciego dysku :)

--
Pozdrawiam,
Maciek