Jaki notebook 17" za 5.000 PLN ?

Autor: Qba <moria_at_priv2.onet.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 18:09:31 MET DST

Witam wszystkich.
;)

Pytanko jak w temacie - kolega szuka dla siebie notebooka, i zostałem
poproszony o poradę.

Założony budżet to 5 tysięcy rodzimych jednostek walutowych.

Notek ma mieć matrycę 17" - będzie czasem przenoszony z miejsca na miejsce,
ale generalnie stacjonarka, czyli DTR.

Przewidywane zastosowania to generalnie prace typowo biurowe (żadnego
grania), internet (konieczne WiFi, router bezprzewodowy US Robotics już
czeka), czasem jakiś filmik DVD / Divx.

I tutaj moje pytanko do Szanownej Grupy - co mam koledze zarekomendować ?
Czy w tej kwocie wogóle znajdzie się coś godnego uwagi ?

Z góry dziękuję za wsparcie.
;-)

Qba