Re: Obciążenie marnego zasilacza

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 16:47:09 MET DST

Dnia 2007-09-01 13:38, Użytkownik Osadnik napisał:

> Ha, robię remanent w płytkach bo nagrywałem cos na płytkach z CAKE, i mi
> sie stosy płyt niepodpisanych narobiły. I muze przebadać wszystkie. Jest
> ich b. dużo.
>
> Normalnie ma 3 napędy ;) DVDROM w którym siedzi zazwyczaj jakiś film,
> Nagrywarka CD tam siedzi zazwyczaj jakaś gra wymagająca CD no i
> nagrywarka DVD. To wiadomo do czego służy i zazwyczaj puste.

Pamiętam czasy kiedy nagrywarki (nawet CD) kosztowały spory
majątek więc w obudowach trzymało się:
CD ROM do odtwarzania płytek
CD RW tylko do nagrywania bo lasery trzeba oszczędzać :-)
potem do filmów niektórzy dorobili się DVD ROM
a po jakimś czasie DVD RW który kosztował ponad tysiąc
złotych polskich obiegowych i znowu w ramach oszczędności
służył tylko do nagrywania.
I z tego okresu pamiętam własne problemy z zasilaczami.

Dzisiaj mam w obudowie tylko nagrywarkę DVD.
Gry wymagające płytki w napędzie załatwiam crackiem.
Płytki z filmami do obejrzenia siedzą w Bellwoodzie
lub jako obrazy na HD.

Pozdrawiam