Re: Jaka plyte na AM2

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 16:39:16 MET DST

Wojtek Malina pisze:

> Chodzi o ta?
>
> http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Gigabyte/Socket_AM2/chipset_AMD/Gigabyte_GA_MA69G_S3H_AMD_690G/pelny,id,41704/
>

> A w kilku slowach dlaczego ta,a nie np. ta:
>
> http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Microstar/Socket_AM2/zintegrowana_grafika/Microstar_K9AG_Neo_F/pelny,id,41500/
>

> ?? :)
>
> Bo mialem swego czasu MSI i sobie chwalilem, mialem tez Gigabyte i tez
> sobie chwalilem.

Na korzyść Gigabyte'a przemawia slot PCIEx4, cztery sloty na moduły RAM,
 obsługa Crossfire (chociaż przez PCIEx4 to jednak jest), lepsza jakość
dźwięku z zintegrowanego kodeka, lepsze rozplanowanie elementów na
płycie (zwłaszcza gniazd zasilania). Brak też złącza HDMI na płycie MSI,
bo to płyta na chipsecie 690V a nie na 690G (wersja Neo2-DIGITAL jest na
690G i ma HDMI)

--
| Andrea | http://czerwona-linia.blogspot.com/ |
There is no such thing as overkill, there is