Re: Jaki procesor dla grafika

Autor: jakub tarczewski <alterra_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 16:14:35 MET DST

> Przepisalem chyba ze 100 ksiazek w Adobe Pagemaker ze nie wspomneo Adobe
> Director i karcie Video Blaster a bylo to ponad 10 lat temu.

o, to wiele tłumaczy. W ciągu 10 lat programy nieco się zmieniły. Sprzęt
  też.

> Troche pokory prosze.

i nawzajem. Ja z Adobe CS3 Studio korzystam na codzień, na kilku
komputerach -w pracy na P4 i Core2Duo, w domu na dual Xeon. Różnice
widać gołym okiem, a jeśli uważasz że Ciebie i innych nabieram, spróbuj
się co do tego upewnić na pl.comp.dtp. Może być ciekawie ;-)

jakub