Jaki procesor dla grafika

Autor: Maciej Mazur <sanik81_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 13:13:50 MET DST

Witam grupowiczów

Mam mały problem. W tej chwili pracuje na Celeronie 2,5ghz i 3gb RAM (ddr).
Chciałbym zainwestować w procesor, bo momentami sobie nie radzi i mam
wrażenie, że dostępny RAM nie jest wydajnie wykorzystywany. Problem w tym, że
mam trochę starszą płytę z socketem 478. Więc pytanie, w co zainwestować:
- w procesor Pentium 4 3,4GHZ (na allegro w okolicach 400 zl prescott z
obsluga hyper threading)
- czy moze kupic nowa plyte z czyms dwurdzeniowym o podobnej wydajnosci jak p4
3,4ghz; dzieki temu mam furtke na ulepszanie w przyszlosci (czy wydam duzo
duzo wiecej?)

Pytanie tylko, czy oplaca mi sie inwestowac w dwa rdzenie i nowa plyte, jesli
komputer wykorzystuje tylko do grafiki/dtp (cs2, wkrotce cs3)? Moze wystarczy
to pentium4?

Z gory dzieki za podpowiedzi
Pozdrawiam
Maciek