Re: 2 czy 4 GB do laptopa?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 11:27:03 MET DST

Dnia 16.08.2007 Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał/a:

> No wlasnie _cotygodniowy_. Murphy czuwa i zazwyczaj przy awarii
> urzadzenia najbardziej potyrzebnych danych nie ma, bo powstaly np: w ciagu
> ostatnich 5 dni.

Backup co tydzień, ale przyrostowy codzień.

> Nie chodzilo mi o Della ze stacja dokujaca, ale bardziej o
> calkowite uzaleznienie sie od jednego mobilnego komputera vs problem/koszt
> podwojnych licencji i synchronizacji danych.

Kup sobie desktopa do firmy, z dyskami w macierzy i backupu do normalnej pracy,
zrób z niego serwer terminali (1 połączenie ma nawet xppro - a może nawet
dwa, już nie pamiętam).
Do tego normalny laptop, na nim w sumie tylko klienta terminala (do wysłania
pliku ze serwera do klienta, czy drobnej nawet poprawki wystarczy), poczte
możesz imapować. To co nosisz na laptopie - to są pliki których _nie ma_.
Pamiętaj to bo wiem co to znaczy. To są kopie plików z desktopa - tylko te
nad którymi obecnie pracujesz.
Praca zdalna to imo najlepsze rozwiązanie dla pracy mobilnej. W grafice
trochę trudniej to uzyskać w txt łatwiej, ale łacza nie są już aż tak
niedostepne i kosztowne.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***