PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:
> Bo produkcji HL2 nie wspierała Nvidia i w tej grze po prostu potrzebna
> była prawdziwa wydajność a nie nieuczciwe sztuczki...
Inaczej - caly silnik Source jest bardzo dobrze napisany, a LostCoast
to tylko bajer z maksymalna wowczas iloscia wodotryskow by pomeczyc
najlepsze wtedy karty. Szkoda ze staranne optymalizowanie silnikow i gier
nie jest w modzie, a autorom bardziej oplaca sie odwalac fuszerke i potem
latac wydajnosc i bugi w kolejnych patchach. Soft napedza obrot hardware
i odwrotnie, biznes sie kreci tylko na tym wyscigu klienci traca.
Niestety z perspektywy czasu, pomimo wiekszej sympatii dla ATI, widze
ze jednak bardziej oplaca sie inwestowac w nVidie - pomimo bardzo
zaawansowanej architektury najnowsze chipsety ATI wypadaja w realnych
gierkach nadspodziewanie slabo - niestety widac ze program TWIMTBP
afiliowany z wiekszoscia gierek robi swoje, niestety wczesniej tez tak
bylo, a zaczelo sie chyba od slynnego podzialu obozu ATI-Valve i nVidia-
idSoftware.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Fri Aug 31 23:45:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 31 Aug 2007 - 23:51:22 MET DST