Re: Karta grafiki na AGP do 170zl

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 23:43:36 MET DST
Message-ID: <Xns999DF15C7F656mbien@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote:

> Bo produkcji HL2 nie wspierała Nvidia i w tej grze po prostu potrzebna
> była prawdziwa wydajność a nie nieuczciwe sztuczki...

            Inaczej - caly silnik Source jest bardzo dobrze napisany, a LostCoast
to tylko bajer z maksymalna wowczas iloscia wodotryskow by pomeczyc
najlepsze wtedy karty. Szkoda ze staranne optymalizowanie silnikow i gier
nie jest w modzie, a autorom bardziej oplaca sie odwalac fuszerke i potem
latac wydajnosc i bugi w kolejnych patchach. Soft napedza obrot hardware
i odwrotnie, biznes sie kreci tylko na tym wyscigu klienci traca.
            Niestety z perspektywy czasu, pomimo wiekszej sympatii dla ATI, widze
ze jednak bardziej oplaca sie inwestowac w nVidie - pomimo bardzo
zaawansowanej architektury najnowsze chipsety ATI wypadaja w realnych
gierkach nadspodziewanie slabo - niestety widac ze program TWIMTBP
afiliowany z wiekszoscia gierek robi swoje, niestety wczesniej tez tak
bylo, a zaczelo sie chyba od slynnego podzialu obozu ATI-Valve i nVidia-
idSoftware.

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien 
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938 
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Fri Aug 31 23:45:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 31 Aug 2007 - 23:51:22 MET DST