Re: musze szybko wybrać monitor LCD do 2300 PLN - jaki?

Autor: Gorgo <Mariusz.Gorzoch_at_gmail.com>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 22:41:01 MET DST

On 31 Sie, 00:14, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> wrote:

> Chyba można polecić tę opinię:http://nikon.org.pl/showthread.php?t=32374
>
> Grzegorz

Nie bierz samsungow - jakichkolwiek ... ja sie mocno na nich
przejechalem. Mam obecnie 226BW i nie jestem zadowolony. Gdybym mial
brac znowu to bralbym iyame.

ps. Jezeli bierzesz duzy monitor, to zwroc uwage, ze jezeli bedziesz
chcial odpalic jakas gre - to bedziesz potrzebowal dobrej karty (to
bylo cos, czego ja nie wzialem pod uwage i ... musialem skonczyc na
GTS8800 <-- w odroznieniu od baniek, zmiana rozdzielczosci na LCD nie
wyglada tak dobrze

powodzenia w zakupach
Gorgo