Re: duża ilość pasty termoprzewodzącej

Autor: jawi <jawiwi_at_gertych.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 21:11:49 MET DST

> Przyfrezuj radiator tak by mieścił się w rancie, pasta ns ciepło zawsze
> wycieknie.
> Piotr

Pierwsze słyszę by ktoś tak chciał używać pasty. Widać stosują ludzie pastę a
nie wiedzą za bardzo po co. Taka ilość pasty nic Ci nie da jeżeli już to tak jak
kolega radzi żeby przeszlifować radiator a nie dysk. Rancik jest bo producent
nie przewidział chłodzenia dysku bo takiej potrzeby pewnie nie ma w dodatku w
taki dziwny sposób. Odpowiedzni obieg powietrza zalatwił by sprawę, jakiegoś
cichego i wolnego wentylatorka lepiej uzyć.