Re: Karta do grania

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 16:33:55 MET DST

Użytkownik "Goomich" <goomich@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns999D60F9272EAgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
> You have one message from: Adramelech <adresu@tu.nie.ma>

> DX9c.
> DX9 to shadery 2.0.

Palit GF8600GT Sonic+ też kosztuje ok 400zł i własnie dlatego podałem link
do testów w konkretnych grach
(http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2954&action=all
) aby nie musiał wybór opierać na "GF7900GS czasem jest szybsza" tylko
zobaczył w co gra i jak ta karta tam wypada. W zdecydowanej większości
8600GT Sonic+ jest lepszy.