LCD - ponownie

Autor: Alojz <nie_at_podam.nie.chce.spamu.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 15:20:12 MET DST

Witam,

Kiedyś pytałem się, czy router wi-fi może mieć wpływ na LCD, następnie
wymieniłem panel na nowy i myśląc, że już jest wszystko ok, dzisiaj
przekonałem się, że nie. Jaki są objawy, wchodząc np.
http://www.opera.com/download/ na tle są takie kwadraciki. No i na
poprzednim monitorze i tym co aktualnie mam występuje efekt, jakby
"faza" była rozstrojona. Bardzo męczą mi się oczy przez to i po dłuższej
pracy boli głowa. Nowy monitor jest podłączony przez DVI, więc to nie
problem dostrojenia. Czy może mieć na to wpływ coś zewnątrz? Router
przestawiłem już dalej, więc nie pomogło. A może to coś po stronie karty
graficznej? Dodam, że w pobliżu monitora jest zestaw głośnikowy
(Logitech Z-5500), na dole mam subwoofer i... to wszystko
elektronicznego. :]

Help! :(