Re: Pomysł na wykorzystanie radiatora i coolerka.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 09:54:53 MET DST

Beer pisze:

> Wywalić? Sprzedać? Czy jakoś wykorzystać do chłodzenia
> chipsetu/dysku/pokoju/twarzy/Bógwieczegojeszcze ? ;)
> Macie pomysła?

Hmm.. ja wykorzystałem do chłodzenia kubka herbaty.
A że pije ją w metalowych kubkach to idealnie do siebie pasują.
wypolerowałem tylko spód radiatora tak by jak najlepiej pasował do dna
kubka a włączony wiatraczek chłodzi od spodu. Dosc nieźle się chłodzi
herbatka (za gorąca by wypić od razu a jak długo stoi to w końcu o niej
zapominam i jest niedobra.

Tak bardziej na poważnie to wiatrak wykorzystaj do chłodzenia dysków
twardych, jakiegoś komponentu który schłodzony bedzie lepiej pracował.
Chipset, karta grafiki jakaś inną mocno grzejąca się karta.

Latem możesz wykorzystać radiator do chłodzenia powietrza - wystarczy
tylko położyć go na bryłce lodu z zamrażarki i włączyć wiatrak.