Re: zewnętrzny procesor dxwieku a zailanie

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 08:59:58 MET DST

Był 31 sierpień 2007 roku (piątek) gdy o godz. 0:08, wszystkim znany
*Feromon* napisał(a):

> Musisz mieć opis "pewnego urządzenia", inaczej rosyjska ruletka.
> Podaj dokładny typ to może jakaś dobra dusza pomoże....
>
> Feromon

Kiedy na nim nic nie ma.
Szkoda ze nie mam aparatu bo zrobiłbym zdjęcie ale moze spróbuję opisac.
Urządzenie - wymiary 145x190x40 9obudowa czarna)
Z przodu wyświelacz a pod nim przyciski: Test, mute, stereo, delay,
surround, prologic, IR (pod ir nie przycisk ale przeźroczysta banieczka).
Z prawej strony przodu : UP, doen (przyciski)
Z lewej (przód) przycisk POWER
Nad nim napis Dolby surround pro logic

Pod nim napis FUHITSU COMPUTERS Siemens

TYŁ
Gniazdo OUTPUT (takie troszke dziwne ale wielkościa (srednicą) jak gnaizdo
myszki.. wejscie na dziewięc pinów: trzy u góry, cztery w środku i dwa na
dole)
Trzy gnaizad opisane: FL/FR, SL/SR, CEN/SUB (podobne do małych jacków
(kolorowe)
DWA GNIAZDA chinch INPUT1 (czerwone i białe) i małe gniazdo INPUT 2
Z prawej strony tyłu to przedmiotowe wejście POWER z osmioma pinami.

--
Pozdrawiam