Sieci - ale sprzętowo ;-)

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 08:30:13 MET DST

Witam!
Mam antenkę na dachu która odbiera sygnał sieci osiedlowej i chciałem
go rozdzielić w domu po kablu na dwa komputery - jakiego typu urządzenie
sieciowe muszę kupić ?
Czyli "to" urządzenie musi umożliwiać odbiór sygnału 802.11 b/g i
posiadać switcha, który go rozdzieli po sieci domowej.

Sorki za banalne pytanie - ale już mam taki mętlik z tymi sieciami, że
aż mnie głowa boli - będę musiał nadrobić zaległości.