Re: LCD 19, cos jak Eizo S1931 tylko tansze?

Autor: Beer <beer_at_adres.pocztowy.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 08:21:08 MET DST

"robak" napisał:
> Chce jakosc obrazu Eizo S1931 po rozsadnej cenie (ok.1100pln). Ktos moze
> cos polecic?
> Pozdrawiam

Nie ma szans.
Tego Eizo możesz już dostać za ~1700 i raczej nie łudź się, że w tej cenie
znajdziesz coś równie dobrego.
Ja kupowałem ten model jakieś 2-3 miesiące temu za ~100 zł więcej. I nie
uważam wydanych pieniędzy za stracone.
Uważam, że można z całą stanowczością stwierdzić, że NIE MA dobrego monitora
LCD w cenie 1100 zł. Oczywiście "dobrego" w znaczeniu przydatności do
grafiki, fotografii.
Te tanie nie pozwolą na wyświetlenie odpowiedniej ilości szczegółów w
cieniach, nie pozwolą na uzyskanie właściwego odwzorowania barw.
Szukając modelu dla siebie znalazłem coś od NECa (a nawet od szajsunga!), w
których to modelach wyświetlana 'skala szarości' była zupełnie OK. Ale i
cenia niewieie różniła się od Eizo, z tym że przekątne były chyba 20''.
Pozostałe monitory ogladane w przeróżnych sklepach to niestety
nieporozumienie.