Toshiba Tecra M1

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 07:37:04 MET DST

Witam.
Zakupiłem na allegro laptopa uzywanego Toshiba Tecra M1.
Powgrywałem wszystkie sterowniki i poza dzwiekiem wszystko działa.
Niby karta dzwiekowa sie zainstalowała , nie ma zadnych konfliktow - ale
działac nie chce.

Moze ktos ma takiego laptopa i ma do niego sprawdzone sterowniki - pod
win2000 lub XP?

Bede bardzo wdzieczny za link do nich lub wysyłke na maila.

P.S. ja uzyłem sterownikow ze strony toshiba.com