Win 98 na pendrive

Autor: ObiOba <obioba_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 00:07:21 MET DST

Witam.

Mam krótkie pytanie: czy udało się komuś zainstalować (lub przenieść)
system Win 98 na pendrive-a (flasha)? Chodzi mi o cały system od A do Z.
Podłączam pendrive-a do PC, ustawiam w BIOS-ie bootowanie z USB Flash i
system rusza do boju - czy ktoś może się pochwalić takim systemem?

PS. Proponuję pominąć w tym wątku żywotność Flasha. Wiem że najszybciej
padną obszary flasha na których jest zlokalizowany FAT, C:\Temp itd.