duża ilość pasty termoprzewodzącej

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Fri 31 Aug 2007 - 00:02:04 MET DST

Witam!

Kupiłem Pentagram SilentHDD licząc na to, że mój na oko płaski
Samsung będzie należycie chłodzony orzez przylegający radiator.

Jednak płaski "na oko" dysk w rzeczywistości ma rancik naokoło o grubości ca
0,2 mm.
Po prostu prześwit.

Ponieważ powierzchnia jest spora, więc nie mam ochoty kupować pasty w małych
tubkach
ani płaćić za nią kosmicznych pieniędzy.

Zna ktoś może przeciętną pastę termoprzewodzącą w dużych opakowaniach (na 2
dyski, ok 200 cm2)
Byłbym wdzięczny za namiar...

Pozdrawiam
Feromon