Re: TN vs TFT

Autor: Gozdek <gozdek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 18:53:22 MET DST

Użytkownik "SebOLO" <sebolo@hcwd.pl> napisał w wiadomości
news:fb4j0s$lrk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Bzdury piszesz i tyle. Gdybym postawił obok siebie matryce TN najnowszej
> generacji oraz martyce PVA nie miał byś pojęcia która jest która... Jak
> myślisz, że wszystkie matryce TN sa takie same("złe") to świadczysz o
> swojej totalnej nieznajomości tematu.

Różnica jest zauważalna, miałem okazję pracować z monitorem z matrycą PVA w
tej chwili posiadam monitor z matryca TN i różnica jest, nie jestem
profesjonalista w tych sprawach, ale różnice zauważyłem na TN kolory są
znaczenie bledsze i brakuje w nich nasycenia, do tego dochodzą kąty, w TN
wystarczy lekko głowę przechylić na dół by górna krawędź obrazu przyciemniła
się. ja miałem okazję przesiąść się z monitora CRT i różnica dla mnie była
zauważalna, głownie jeśli chodzi o kolory, byłem przyzwyczajony do
soczystych kolorów (ciepłych) a teraz mam wyblakłe jak ubranie po kilku
praniach, no ale idzie sie przyzwyczaić :)

Pozdrawiam!

--
Gozdek
S2200+ | 1GB RAM | A7N8X-X | R9600pro | 250GB | MC-400 ATX | iiyama E1700S