Re: Karta do grania

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 15:30:20 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Wojtek Malina
>Jesli ci nie straszno wejsc w gniazdo os, to zajrzyj na
>pl.comp.gry.komputerowe.sprzet :)

Trochę straszno ;-)
Zwłaszcza, że nie potrzebuję w tej chwili jakichś strasznie dokładnych
porad co do modelu, tylko bardziej chcę się dowiedzieć właśnie, czy w
ogóle za 8xxx się oglądać, czy darować sobie. Oraz właśnie, czy coś
porównywalnego od Ati jest (chociaż mam sentyment do moich kilku już
NVidii jeśli chodzi o sprawną pracę pod Linuksem).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Chlorofil  -  człowiek odczuwający pociąg do
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' pijaków