Re: Uszkodzenie - ale czego?!

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 14:59:59 MET DST

Osoba SebOLO napisała na pl.comp.pecet:

> A piszesz tak bo to wyliczyłeś jakoś czy zgadujesz sobie jak
> poprzednik...?

Jeśli ktoś pisze "zasilacz 300W", to ma na myśli noname'a. I taki
zasilacz akurat nie wystarczy. Widziałem słabszy zestaw, który na
zasilaczu 350W (albo 400?) Iboxa za ~80zł miał niezłe problemy z
odpaleniem.

Tylko że faktycznie, źle przeczytałem pierwszego posta. Wydawało mi się,
że Beer jedzie na tym zasilaczu, co zgadzałoby się z niemożliwością
uruchomienia komputera.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur