Re: LCD 22" MVA/PVA? (+Iiyama)

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 14:08:11 MET DST

> Uzytkownicy Iiyama ProLite PLE2200WS - prosze podzielic sie wrazeniami,
> szczegolnie czy dostrzegacie jakies wady tego monitorka?

Mam E2200WS (nie wiem co to PLE2200WS)

Wady:

1) Kiedy monitor stoi na biurku nie mogę oglądać filmu z poziomu podłogi
(kąty - ciemny obraz).
Na stojącym obok MVA nie ma tego problemu.

2) BARDZO ciężko zmienić kąt nachylenia - opociłem się jak głupi i byłem
pewnien ze juz coś złamię - tak musiałem naciskać. Z tyłu monitora na
plastiku było az widac jak spod spodu elementy metalowe wybrzuszają. Uff na
szczescie poszło i go 'wyprostowalem' z wersji transportowej. Byc moze to
tylko moj egzemplarz.

Zalety:

- nie widze roznicy co do nasycenia/odwzorowania barw ze stojącym obok
viewsonicem VP191b (zmniejszyłem defaultową gamme w sterownikach nvidii
kompa z E2200 - gdzies tak wyczytalem w tescie tego monitorka) Nie jestem
grafikiem.

- nie zauwazam smuzenia, w VP191b zauwazalem choc zupelnie
nieprzeszkadzajace - ani w grach ani w filmach

- mimo ze to tylko szersza 19 to wrazenie wielkosci rewelacyjne

Podsumowując - bierz ten monitor! :)
W tej cenie to naprawdę dobry wybór.

Maciek