zewnętrzny procesor dxwieku a zailanie

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 13:56:11 MET DST

Witam
Do pewnego urzadzenia (procesor dźwięku FujitsuComputersSiemens) potrzebuję
zasilacza.
Gniado opisane power jest podobne (wielkoscią) do gniazda myszki
komputerowej z ośmioma pinami. Mam zasilacz z takim wejściem ale nie wiem
jak z napięciami na poszczególnych pinach. Na zasilaczu opisane są (8-5)
12VDC, (4-7) 24VDC (1-3-6)0AC1,8V-0-1,8V
Czy te napięcia sa w takich zasilaczach znormalizowane czy też każdy
producent daje dowoną konfigurację schematu napięć.
Boję sie wsadzić zasilacz aby coś nie zadymiło.
Aha. I jeszcze jedno. W necie nie mogę znaleźć żadnych materiałow
dotyczacych teg
procesora.
Pod gnaizdem POWER jest jakas naklejka ale chyba ona niewiele wnosi.
Opisana jest - 00C

Pozdrawiam
aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei