Re: Dell do grafiki

Autor: Pietia <pietia_at_gmail.com>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 12:16:21 MET DST

On 30 Sie, 10:27, Maciej Browarczyk <maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org>
wrote:
> To Twoje IMHO to takie bez przekonania ;) niepotrzebna Ci taka karta
> graficzna do takich zastosowan, wystarczy obojetnie jaka.

No wlasnie, do ciecia i obrobki grafiki to przede wszystkim RAM -
niemniej czasami fajnie by bylo odpalic jaka giere ;) A tworcy The
Witcher przewiduja min. 128 MB dla karty, wiec wole miec zapas :>
Adramelech - jak wczesniej :)

Tiber: dzieki za linki.

Wolvier: zdaje sobie z tego sprawe, ale to rydzyko wpisane w zakup,
ktore jestem w stanie poniesc. Lepszy rok gwarancji w Polsze, nawet za
cene uzerania sie ze sklepami, niz 3 lata za granica. No i dodatkowo -
potrzebuje go na "przed 15 wrzesnia", wiec i to wliczam w koszta,
ktore sa nieco wyzsze niz w przypadku, gdybym sam sprowadzal swoimi
kanalami sprzet zza Oceanu, a zarazem na tyle nizsze w porownaniu z
reszta ofert, by skusic oszczednego krakowiaka ;)

pozdrawiam,
Piotrek