Re: TN vs TFT

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 30 Aug 2007 - 09:03:21 MET DST

SebOLO pisze:
> Gdybym postawił obok siebie matryce TN najnowszej
> generacji oraz martyce PVA nie miał byś pojęcia która jest która...

Chyba żartujesz. Już nie jedną nową "wspaniałą" matrycę TN miałem przed
sobą i jeśli Ty nie widzisz między nimi różnic to proponuję wybrać się
do odpowiedniego specjalisty.

> Jak
> myślisz, że wszystkie matryce TN sa takie same("złe") to świadczysz o swojej
> totalnej nieznajomości tematu.

Nie są takie same, oczywiście że nie. Choć to też w znacznej części
kwestia pozostałych podzespołów monitora, często modele różnych
producentów na identycznej matrycy wykazują zauważalne różnice.
Wszystkie jednak maksymalnie osiągają pewien poziom odległy od poziomu
patryc *VA czy S-IPS.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl