Dell do grafiki

Autor: Pietia <pietia_at_gmail.com>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 23:32:14 MET DST

Witam,

Mam problem w podjęciu decyzji. Chcę kupić laptopa do 4,5k PLN. Na oku
mam dwa modele:

http://techmarket.pl/shop.php?a=opis_prod&&categorie=406&&id=DELL-9400-T5300-2-120
http://allegro.pl/item229529129_nowy_dell_6400_t7200_2gb_wsxga_x1400_vat_digicomp.html

Głównie będzie on służył do pracy (cięcie niekiedy dość dużych .psd do
XHTML/CSS), dlatego zależy mi przede wszystkim na RAMie i nielichej
karcie graficznej (256 MB wystarczy IMHO).

9400 - duża matryca, pcimcia, 9cioogniowa bateria, 6xUSB, ale waży
swoje
6400 - bluetooth (nie wiem, czy jest mi potrzebny, to raczej
przyszłościowo), niewielka waga, XP (choć i to nie problem, w dwie
godziny od odjazdu kuriera będzie śliczne Ubuntu z GIMPShopem),
niewątpliwie waga, procesor

Dużym plusem byłaby większa mobilność sprzętu (waga), ale...

Czy różnice "konstrukcyjne" są na tyle poważne między 6400 a 9400,
żeby wybrać ten drugi?

pozdrawiam,
Piotrek