Re: Czytnik kart - zaciagniety reczny hamulec!

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 21:06:26 MET DST

Sprawdziłem raz jeszcze. FAKTYCZNIE jest to na stronie
2-32 (widziałem TO od początku) i po raz kolejny twierdzę,
że opis w instrukcji a oznacznia pinów mają się nijak do siebie :)

Zrobiłem zdjęcie mobo w pracy :) LOL.
Podpiąłem tak w domu (tak było od początku!).
Później wpiąłem do innego wejścia na mobo
(inne - z gołymi pinami a nie w plastikowej ubudowie
na wtyczke USB) Bez zmian.

---
Faktycznie dla testów podłączyłem celowo odwrotnie
i już przy starcie kompa wyskakuje "afera" z usb.
Reasumując - wróciłem do początku.
Zaobserwowałem tylko dziną sprawę.
Kopiując coś dużego (avi 700MB)  NA KARTE.
Leci 600 kbytes... przez 3, 4 sekundy po czym
(po przekroczeniu 1%) przyspiesza powoli, jakby
się rozpędzał (syndrom CD - LOL? :) żeby w finale
"wskoczyć" na 5000 kbytes (zdecydowanie lepiej,
choć i tak sporo mniej niż ten sam Cheftec w
pracy - 12000 kbytes).
Jakieś sugestie?
... bo już nie mam siły się z tym bić! :)
pozdr
JeRRy