Re: TN vs TFT

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 20:45:00 MET DST

Na grupie *pl.comp.pecet*, dnia 29 sierpień (środa),
znalazłem donos TW *Dominik*,
o treści cytowanej poniżej:

> wiem o co Ci chodziło...ale zakładając ze bym się kierował tylko samymi
> parametrami to im niższy kat widzenia to tym lepiej oraz im niższy kontrast
> to też lepiej...???

Raczej na odwrót.
A co do kontrastu, ponieważ niedawno wszedłem w posiadanie LCD to
troszeczkę się interesowałem i łaziłem oglądać różne panele.
Każdy (no prawie) z producentów stosuje inną metodykę podawania wartości
kontrastu. U jednego będzie to 2000:1 a u drugiego 700:1 i oba będa
świeciły z tą samą "mocą". Tak więc porównywanie różnych konterastów u
różnych producentów mija się z celem, tylko metodą porównawczą można
stwierdzić który ma lepszy (mocniejszy) kontrast.

--
...:::WISKOLER:::...
Jeżeli ciało A, działa na ciało B z pewną siłą, to ciało B może mu dać w