Re: USA samolot podzespoly komputera

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 14:49:15 MET DST

Użytkownik "ktos" <teka@snn.pl> napisał w wiadomości
news:fb3h2j$ar3$1@mail.ssn.pl...

> Bo to twój prywatny sprzęt i może masz hobby wozić go po całym świecie ?
> Czy jak wyjedziesz z laptopem z Polski to w drodze powrotnej kolego
> zapłacisz bez
> mrugnięcia VAT (pomijam fakt, że wyceniony ad hoc przez celnika) ??

Nie
Ale jeśli przywieziesz używaną płytę główną lub inne podzespoły to
gwarantuję Ci, że będą zadawać niewygodne pytania.
Przywoziłem do Polski kilkakrotnie używane podzespoły do Apple II. Używane
siłą rzeczy bo nowych nie robi się od lat dwudziestu. Parę razy miałem
kłopot z wyjaśnieniem urzędnikowi, że nie jestem importerem złomu lecz
przywożę rzeczy kolekcjonerskie.

Co do "prywatnych i używanych" laptopów to też trzeba mieć trochę szczęścia
i robić to z głową. Widziałem już Panią, która w tym samym bagażu wiozła
kartę gwarancyjną i jakieś papiery, gdzie jak byk stało kiedy i gdzie
kupione.

--
Paweł