Re: 2 dyski do wyboru

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 14:05:37 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < MadMan
>Z tego co czytałem ten dysk ma jakieś technologie zapobiegania utracie
>danych. W RAID 1 jest to przydatne, w innych wypadkach może sprawiać
>problemy.

A możesz rozwinąć? Ale nie w sensie "coś gdzieś czytałem", albo "mi się
wydaje", tylko wytłumacz jak miałoby to działać. A w szczególności w
jaki sposób "technologie zapobiegania utracie danych" (pominę już
litościwie użycie słowa technologia) miałyby "sprawiać problemy".
I czym się tak strasznie różni działanie dysku będącego częścią macierzy
RAID-1 od działania pojedynczego dysku?

--
[------------------------] Don't try to fix me, I'm not broken.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]