może zestaw wg tom's hardware ?

Autor: ktos <teka_at_snn.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 12:57:18 MET DST

Przymierza się do kupna kompa uzywanego do:
- grafiki 2d i 3d (AutoCad), raczej mało np. renderingu
- gier
- puszczania materiału video na plazme (może czasmi HD?)

Podkręcania się nie boję (chociaż robiłem to w czasach panowania cyrixów,
duronów ;) )
I szukając znalazlem ciekawy artykuł:
http://www.tomshardware.com/2007/07/19/system_builder_marathon_day_3/

a może E4400 zamiast E4300 ??
i raczej tańsza karta graf. (np. Palit 8600 GT Sonic) - aczkolwiek nie wiem
jakie są wymagania wobec kart w przypadku kręcenia do 3.5Mhz

czy moze być słabszy zasilacz 450W?

dysk planuję S.Barracude ca. 250GB

Nie wiem co to za płyta, takie Asusy P5B są na kilku chipsetach (allegro
ceny od ~300 do 800). jaki chipset dla tego procka najlepszy cena/wydajność?

No i ten cooler.... alternatywa?

pierwotnie miał być AMD x2 5200+, ale patrząc na kłopoty finansowe tej firmy
i kilka negatywnych opinii (nie twierdzę, że słusznych) chyba się skłonie
ku intelowi.