Re: Pytanie o CD_IN

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 10:15:36 MET DST

Feromon napisał(a):

> Użytkownik "PAndy" <pandrw_cutthis_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A czemu miałaby być gorsza niż ze zwykłego odtwzrzacza CD? Przecież na
> samym końcu są te same urządzenia - słuchawki bądź głośniki - pomijając
> uszy :))
>
> Feromon
>
> PS. Chyba że "ciut" = "pomijalnie mało"

To "ciut" to potrafi być "całkiem sporo" - połączenie po CD_OUT/IN to
połączenie analogowe sygnału o stosunkowo niskim poziomie w BARDZO
niesprzyjającym środowisku (mnóstwo zakłócających cyfrowych sygnałów
dookoła - sygnałów o bardzo szerokim widmie częstotliwości). Do tego ten
dołączany kabelek to dziadostwo straszne zwykle, z porządnym kablem
ekranowanym nic wspólnego nie ma...

Ogólnie jeśli jest możliwość użycia połączenia cyfrowego, to warto. Ja w
kompie kilka lat temu jak nie mogłem korzystać z połączenia po
magistrali IDE, to połączyłem owszem kabelkiem, ale wyjście cyfrowe
napędu z wejściem SPDIF SB Live.

Pozdrawiam,
Trolu