Re: asus cuv4x-e tranzystor

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 29 Aug 2007 - 09:45:48 MET DST

Użytkownik "zxc" <dup@com.pl> napisał w wiadomości
news:fb1uk5$ajp$1@news.dialog.net.pl...
> Przemek wrote:
>

> dostalem info od innwgo sprzedajacego na allegro ze na plycie tuv4x jest
> b1202
> plyta ta wyglada na pierwszy rzut oka - tyle co fotki pozwalaja -
> identycznie co moja - chyba rozni sie chip'setem - ale czy reszta
> elementow jest identyczna?!
to pewnie 2sb1202 - tranzystor pnp - sprawdz gdzie ten element jest
podlaczony -
jak idzie sciezka idzie do wentylatorow to jest to po prostu tranzystor
zalaczajacy wentylator -ze specyfikacji twojej plyty wynika ze jest
wyposazona auto fan off wylaczajaca wentylatory w czasie uspienia -musi to
byc zrobione na jakims elemencie przelaczajacym najprosciej
na tranzystorze . Z kolei typ tranzystora nie jest jakos krytyczny wazne
zeby parametry pradowe i napieciowe nie byly slabsze niz oryginalu a na
dobra sprawe
jesli nie bedziesz korzystal z trybu uspienia to mozna zamiast tranzystora
wpakowac zwore a i tak bedzie dzialac.

pzdr