Re: Czytnik kart - zaciagniety reczny hamulec!

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 21:46:49 MET DST

> a probowales domowy zabrac do pracy ?

No... nie :)

Wydawać by się mogło, że taki czytnik na USB - nic prostrzego.
Nie przewidywałem problemów, skoro urządzenie przetestowane.
Jednak uczymy się całe życie :)

Nie bardzo uśmiecha mi się rozgrzebywanie służbowego kompa,
tym bardziej, że i czasu nie ma zbytnio na to :(

Na marginesie. Krytykowany wcześniej Apacer (osiągi miał
zdecydowanie gorsze) miał jednak "kluczowną" pojedyncza
wtyczkę do mobo, wykluczając tym pomyłkę podłączenia

pozdr
JeRRy