Problem z grafiką ATI Xpress 1100 w notku ASUS F5R AP-040

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 19:59:11 MET DST

Witam Szanownych Grupowiczów!

Mam problem z poprawnym działaniem grafy ATI Xpress 1100 w notebooku ASUS
F5R AP-040.
W systemie Vista wszystko było ok. natomiast w XP "pierdzieli się na maxa",
na sterownikach ze strony ASUSA, albo startuje wolno system i równie wolno
się zamyka, komp totalnie zamulony.
(Gdy drivery od karty są odinstalowane komputer chodzi ok.)
Gdy dzwoniłem do serwisu Asusa - pan z serwisu odpowiedział mi że nie
supportują sterowników pod xp i ów model notka ma chodzić z Vistą, to ja mu
na to że do tego modelu
mają na stronie drivery pod XP, a on mi na to że mogą na nich być kłopoty z
tym notkiem (nie wiem - może mnie zbył)
Może ktoś miał również problemy z tym notkiem i grafą ATI Xpress 1100 i wie
jak z tym tematem poradzić sobie pod XP, próbowałem drivery ze strony ATI do
Xpress 1100,
ale wyświetla komunikat, że nie rozpoznaje sprzętu.
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam Serdecznie!
Tomek