bebechy peceta: na co wydać pieniądze -- wydajność vs. cena

Autor: T-BAG <T-BAG_at_prisonbreak.invalid.com>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 18:23:07 MET DST

witam!

od jakiegoś czasu waham się pomiędzy inwestycją w starszą płytę
dwuprocesorową na athlonie xp, a jednostką bazującą na nowszym
procesorze. niestety, w tym ostatnim temacie nie jestem na bieżąco.

czy możecie mi doradzić, jaki procesor na rynku oferuje przyzwoitą
relację wydajności do ceny? zastosowanie byłoby głównie bazodanowe,
pisanie programów, aplikacji itp.

proszę o wskazówki.

pozdrawiam!
T-BAG