Re: 2 dyski do wyboru

Autor: Filon by A-men <filon[cut>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 18:03:56 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał w
wiadomości news:fb1dsl$3rl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ustępuje WDC serii AAKS pod każdym względem.

I cóż z tego ???
Jak się raz przejechałem na dysku WDC to już mnie nie przekonasz do powrotu,
poza tym w firmie zajmuję się między innymi zamówieniami publicznymi (tylko
informatyka). Na zamówione (przez ostatnie 3 lata) dokładnie 92 dyski WDC
zepsuły się wszystkie, minimalna pojemność 200Gb, "rekordzista" padł podczas
pierwszego, wręcz dziewiczego uruchomienia komputera.

--
Pozdrawiam
Filon by A-men