Re: RAID duplikujacy dane na dwu dyskach

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 16:51:55 MET DST

On 28 Sie, 14:38, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

> Gdzie ten manual jest? Na jakims CD?
> Bo w ksiazce papierowej sa tylko oczywiste bzdety.

Musial byc na CD, bo mam wersje w pdf. Nie pamietam czy ja
wydrukowa em czy byla tez ksiazka (ponad 250 stron), ale mialem to w
druku.
Sprawdz czym rozni sie 380 od 390. Pewnie niewiele.
Przed chwila probowalem: znajdziesz latwo przez google po nazwie:
FH434A01.pdf. :) Do 380 tez taka ksiazka gdzies jest.