Re: DVD DL.

Autor: neelix <aneelix_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Aug 2007 - 15:37:14 MET DST

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w
wiadomości news:fb12if$8js$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No, to chyba masz odpowiedź - Nero spieprzył sprawę. Jeszcze można
> założyć, że to jest akurat miejsce zmiany warstwy, napęd nie potrafi
> jej przeskoczyć i urywa się transfer danych. Co robi odtwarzacz w
> momencie zacięcia filmu? Próbuje odczytywać, czy stoi?

Koniec drugiego odcinka z 8-miu to chyba nie jest zmiana warstwy. Odtwarzacz
jeszcze przez kilka sekund próbuje czytać. Nie ma treści, ale kilka sekund
chodzi licznik i staje. Która warstwa jest nagrywana jako pierwsza? Głębsza?
Chyba zewnętrzna. Ślad na płycie kończy się patrząc wzdłuż promienia
łączącego brzeg ze środkiem na 2/3 od środka.

neelix